Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανανεώνουν την εμπορική τους πολιτική επιβραβεύοντας τους τακτικούς πελάτες
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020
  • Καθιέρωση εκπτώσεων πιστότητας που φτάνουν μέχρι και 55%
  • Στήριξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο με απλοποιήσεις στη διαδικασία τιμολόγησης και δυνατότητα ηλεκτρονικής συλλογής /διαχείρισης δεδομένων και παρακολούθησης των αντικειμένων
  • Βασική υπηρεσία η Β’ Προτεραιότητα με δυνατότητα προσαρμογής στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αποστολής

 

Σημαντικές αλλαγές στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση, προς όφελος των πελατών τους, ανακοινώνουν σήμερα τα Ελληνικά Ταχυδρομεία με την εφαρμογή της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους που εισάγει καινοτόμα προϊόντα, απλοποιεί τη διαδικασία τιμολόγησης και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες τους. Η νέα τιμολογιακή πολιτική των Ελληνικών Ταχυδρομείων ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην ταχυδρομική αγορά και σχεδιάστηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών με τρόπο πιο απλό και εύχρηστο από ποτέ.

Τα βασικά πλεονεκτήματα της νέας τιμολογιακής πολιτικής:

  • εγκαινιάζεται ένα σύστημα επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών με την παροχή εκπτώσεων πιστότητας (loyalty discounts) που φτάνουν μέχρι και 55%
  • ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές, η Β΄Προτεραιότητα Εσωτερικού γίνεται ο νέος βασικός τρόπος αποστολής της αλληλογραφίας
  • αναβαθμίζεται η Α΄Προτεραιότητα με πρόσθετες δυνατότητες
  • αναβαθμίζεται η απλή αλληλογραφία με δυνατότητα ιχνηλάτησης ακόμα και για τα απλά αντικείμενα
  • καθιερώνονται κοινά κλιμάκια βάρους στις υπηρεσίες του επιστολικού τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό
  • παρέχεται υποστήριξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό
  • απλοποιείται η διαδικασία της τιμολόγησης για τους αποστολείς Διαφημιστικού Ταχυδρομείου
  • καταργούνται πολύπλοκες διαδικασίες
  • το απλό δέμα εσωτερικού παραμένει μία από τις οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες λύσεις για την αποστολή αντικειμένων εντός της χώρας, με ενιαία τιμολόγηση για όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ενώ εισάγονται και νέες προπληρωμένες συσκευασίες για τα δέματα αυτά.

 

Με την εφαρμογή, από 3 Μαρτίου, της νέας εμπορικής και τιμολογιακής τους πολιτικής τα ΕΛΤΑ στοχεύουν να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, παρέχοντας σταθερά τις ανταγωνιστικότερες τιμές στην αγορά για προϊόντα σύγχρονα και ευέλικτα. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη αλλαγή τιμολογίου που εφαρμόζουν τα ΕΛΤΑ από το 2013 και, μετά την εφαρμογή της, οι υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων παραμένουν οι οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες της αγοράς.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα εμπορική και τιμολογιακή πολιτική επισκεφτείτε την ιστοσελίδα των Ελληνικών Ταχυδρομείων www.elta.gr ή καλέστε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 8001182000.


Bookmark and Share
e-shop
εξυπηρέτηση 800 11 82 000
Αναζήτηση Περιεχομένων
Mobile apps:
YouTube
Instagram
facebook
Join us on: