Τα ΕΛΤΑ προειδοποιούν: Προσοχή σε κακόβουλα μηνύματα που ζητούν στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών καρτών
Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020

Με αφορμή πρόσφατα περιστατικά, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενημερώνουν ότι δεν αποστέλλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (sms)  στους πελάτες τους, μέσω των οποίων ζητούν στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, με σκοπό την παράδοση κάποιου δέματος.

Επιπλέον, τα ΕΛΤΑ ενημερώνουν ότι το Γραφείο Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων (ΓΕΤΑ) σε καμία περίπτωση δεν ζητά εξόφληση δασμών ή τελών εκτελωνισμού με κατάθεση σε τράπεζα ή με χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι δασμοί και τα τέλη πληρώνονται αυστηρά και μόνο στα καταστήματα ΕΛΤΑ κατά την παραλαβή του δέματος και με την φυσική παρουσία του πελάτη.

Τα ΕΛΤΑ συνιστούν στους πολίτες να είναι προσεκτικοί και, σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους κακόβουλα μηνύματα,

  • να μην απαντήσουν σε αυτά,
  • να μην ακολουθήσουν τυχόν συνδέσμους ((Links)
  • να μην δώσουν τους προσωπικούς κωδικούς (Username και Password) των τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών τους καρτών

 

Η χρήση της επωνυμίας και των λογοτύπων ΕΛΤΑ από τους αποστολείς τέτοιων κακόβουλων μηνυμάτων είναι παράνομη και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιφυλάσσονται παντός νομίμου δικαιώματός τους.


e-shop
Εξυπηρέτηση Πελατών Σταθερό: 800 11 82 000 Κινητό: 212 0000 800
Αναζήτηση Περιεχομένων
Mobile apps:
YouTube
Instagram
facebook
Join us on: