• H Εταιρία
  • Ιστορικό
  • Η Αποστολή μας
  • Οργανωτική Δομή
  • Υποδομή
  • Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης
  • Γραφείο Τύπου
  • Θυγατρικές και Συνεργασίες
  • Διακηρύξεις
  • Πολιτικές / Κανονισμοί
  • Ευρωπαϊκά Έργα
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • Χάρτης Υποχρεώσεων ΕΛΤΑ
  • Ποιότητα ΕΛΤΑ
  • Οικονομικά Στοιχεία
  • Ευκαιρίες Καριέρας
  • Πρακτορεία ΕΛΤΑ
  • Καταστήματα με Διευρυμένο Ωράριο λειτουργίας
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • e-stamp
  • Τιμοκατάλογοι
  • PostMate
  • PostBox
  • FastPost
  • Robotic Sorting System
  • Παραδόσεις με Drones
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • Τιμοκατάλογοι
  • ΣΥΔΕΛΤΑ

  • PostBox

    ΕΛΤΑ PostBox ή αλλιώς «έξυπνες θυρίδες» για εύκολη και ασφαλή παραλαβή των αντικειμένων σου 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

    Στα ΕΛΤΑ PostBox, μπορείς να παραλαμβάνεις:
    • αντικείμενα που έχεις παραγγείλει από την Ελλάδα ή από το εξωτερικό και δεν περιλαμβάνουν επιπλέον φόρους και δασμούς
    • αντικείμενα για τα οποία πέρασε ο ταχυδρόμος από τον χώρο σου αλλά έλειπες
    Παρέλαβε το δέμα σου εντός δύο ημερών ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα :
    • κατευθύνσου στο ΕΛΤΑ PostBox που επέλεξες *
    • πληκτρολόγησε το PIN που έλαβες από τα ΕΛΤΑ, σε SMS ή Viber
    • παρέλαβε το δέμα σου από τη θυρίδα και κλείσε το ντουλάπι
    * Για τα αντικείμενα εξωτερικού, η δυνατότητα επιλογής παραλαβής από PostBox εξαρτάται από τον χρόνο διαλογής στα ΕΛΤΑ
     

    Διαθέσιμα σημεία PostBox αυτή τη στιγμή

    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Πώς θα παραλάβω το δέμα μου από PostBox;
    • Πώς επιλέγω να παραλάβω από PostBox;
    • Όταν επιλέγω ότι θέλω να παραλάβω από ΕΛΤΑ PostBox λαμβάνω μήνυμα με κωδικό μιας χρήσης. Τι είναι αυτό;
    • Μου έχει έρθει μήνυμα ότι το δέμα μου τοποθετήθηκε σε ΕΛΤΑ PostBox. Πώς βρίσκω πού είναι το συγκεκριμένο PostBox;
    • Τι μεγέθους αντικείμενα μπορώ να παραλάβω από PostBox;
    • Υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για την παραλαβή του αντικείμενου μου από PostBox;
    • Ποιες ημέρες μπορώ να παραλάβω το δέμα μου από PostBox;
    • Τι χρονικό περιθώριο έχω για να παραλάβω το δέμα μου από ένα PostBox;
    • Μου ήρθε μήνυμα ότι το αντικείμενό μου τοποθετήθηκε σε ΕΛΤΑ PostBox χωρίς να έχω επιλέξει κάτι τέτοιο.
    • Πληκτρολογώ το PIN αλλά δεν μου ανοίγει το πορτάκι. Τι πρέπει να κάνω?
    • Μπορώ να επιστρέψω το δέμα μου μέσω των ΕΛΤΑ PostBox;
    • Όροι Χρήσης ΕΛΤΑ PostBox

      Έχεις ερωτήσεις;

      Επικοινώνησε μαζί μας

    Είναι πολύ εύκολο! Όλα τα ΕΛΤΑ PostBox ανοίγουν με κωδικό PIN. Μόλις τοποθετηθεί το δέμα σου σε ένα PostBox, θα λάβεις ενημερωτικό Viber ή SMS μήνυμα με το 6ψήφιο PIN και το google maps στίγμα του PostBox, για να γνωρίζεις που βρίσκεται το αντικείμενό σου. Μπορείς να παραλάβεις το δέμα σου εντός 48 ωρών.

    Επιλέγεις ότι επιθυμείς να παραλάβεις το αντικείμενό σου από PostBox στο μήνυμα που σου αποστέλλεται από ΕΛΤΑ μέσω SMS/Viber. Στην περίπτωση αυτή, πατώντας την επιλογή «Θέλω από PostBox» εμφανίζεται λίστα με τα διαθέσιμα σημεία PostBox από όπου μπορείς να παραλάβεις και επιλέγεις αυτό που σε εξυπηρετεί.

    Πρόκειται για τον κωδικό OTP (Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη) και πρέπει να τον εισάγεις στο μήνυμα για λόγους ασφαλείας, ώστε να προχωρήσει η επιλογή σου.

    Στο μήνυμα που σου έχει σταλεί, επιλέγεις "Oδηγίες" και οδηγείσαι στον χάρτη με το στίγμα του σημείου. Επίσης, όλες οι διευθύνσεις των σημείων PostBox αναφέρονται στον παραπάνω σύνδεσμο.

    Οι μέγιστες επιτρεπόμενες διαστάσεις των προς παράδοση αντικειμένων σε PostBox είναι M620mm x Π360mm x Υ600mm, και βάρος έως 20 κιλά.

    Όχι. Η επίδοση μέσω των ΕΛΤΑ PoxtBox δεν συνεπάγεται επιπλέον χρεώσεις για τον παραλήπτη.

    • Όλα τα ΕΛΤΑ PostBox, εξαιρουμένων αυτών στους σταθμούς Μετρό & ΗΣΑΠ, λειτουργούν όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
    • Ειδικά για τα ΕΛΤΑ PostBox στους σταθμούς Μετρό & ΗΣΑΠ οι ώρες παραλαβής είναι:
    • Σταθμός Αττική, Μοναστηράκι, Καλλιθέα: Καθημερινά 05:00 πμ - 00:30 πμ,
    • Σταθμός Ομόνοια: Δευτέρα - Πέμπτη & Κυριακή 04.40 πμ - 01.00 πμ, Παρασκευή - Σάββατο 04.40 πμ - 01.30 πμ.

    Από τη στιγμή που θα λάβεις το σχετικό μήνυμα μέσω SMS/Viber ότι το δέμα σου τοποθετήθηκε σε ένα PostBox, μπορείς να το παραλάβεις μέσα στις επόμενες 48 ώρες. Μετά το πέρας του 48ώρου, και σε εργάσιμη για τα ΕΛΤΑ ημέρα και ώρα, το δέμα αφαιρείται από το PostBox και προωθείται στο πλησιέστερο Κατάστημα ΕΛΤΑ. Σε αυτήν την περίπτωση,  λαμβάνεις εκ νέου ενημέρωση μέσω SMS/Viber για την παραλαβή του από το Κατάστημα.

    Εάν ο ταχυδρόμος έρθει στον χώρο σου και δε σε βρει, επιστρέφει το αντικείμενο στο κοντινό κατάστημα και τοποθετείται στο PostBox του Καταστήματος. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να το παραλάβεις όποτε θέλεις, χωρίς αναμονή.

    Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών:

    από σταθερό: 800-11-82000,
    από κινητό: 212-0000-800

     

    Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι ακόμα διαθέσιμη.